Khamis, 6 November 2014

Diskaun 20%

Assalamualaikum..
Diskaun 20%! Banyak tu.
Code untuk diskaun

Saya baru je daftar online akaun di mphonline. Create new account & masukkan alamat email. MPH akan email code untuk diskaun 20% bagi pembelian pertama. Login balik ke akaun online tadi & pilih mana-mana buku yang kita nak. Lepas tu masukkan code yang diorang bagi. Ni kiranya subscribe melalui email. Kalau tak terima email, cuba check dalam junk email.
Boleh bayar guna maybank2u, cimbclicks, credit card atau paypal. Kalau pembelian di bawah RM50, kena bayar shipping cost, jadi tambah la apa-apa buku yang korang nak. Lagi pun ada diskaun 20% kan! Saya beli 4 buku baru RM64. Oh ya.. kalau bayar guna bank transfer bayaran Cuma akan update keesokan harinya. Terkejut juga hari tu, sebab lepas je transfer duit dari maybank2u, tak balik pada mphonline web. Siap call customer center diorang. Rupanya memang camtu kata dia. Esoknya check balik dah update, payment received. Lega. Adik tu kata kalau bayar kad kredit, terus update. Tak payah tunggu.
Sampai sudah

Puas hati sangat sebab cepat, order hari Selasa, Khamis dah sampai dengan pos laju. Tak la membelek di kedai bukukan. Kalau membelek di kedai buku memang makan jam juga, last-last tak beli.
Siapa beli RM100 dalam 1 resit automatik dapat keahlian morewards untuk 1 tahun. Lain kali kalau beli lagi dapat diskaun 10%. Yang 10% tu masuk tabung bukan beli ni 💄



1 ulasan:

  1. emm, macam lagi jimat je beli online ni, malas dah nak pegi book fair ni.. haha..

    btw, jemput join segmen kami. first time nih. hee :D

    http://afifahaddnan.blogspot.com/2014/11/segmen-blogwalking-bersama-afifahaddnan.html

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...