Ahad, 6 Julai 2014

Mengenal Shaklee

Assalamualaikum.. Entry kali ni saya nak cerita sikit pasal Shaklee. Macam tak percaya sebelum ni saya tak pernah kenal Shaklee. Saya mula lihat `iklan` Shaklee di FB tahun lepas.. tapi masa tu takde rasa teringin pun nak cuba. Saya kategori rajin juga ambil supplemen ni. Sejak 3 atau 4 tahun lepas saya memang menggunakan satu produk minuman ni. Tak de apa2 progress, tapi saya suka sebab rasanya sedap. so saya just continue ambil sambil2 tu ambil juga produk herba tradisional. Senang.. beli jer kat Mydin dekat ngan rumah saya ni. Bulan 12 tahun lepas saya start beli Lecithin & Omegaguard. My main reason was to reduce my weight & manage my Asthma. Yes.. saya pengidap Asthma sejak 20 tahun yang lalu. Saya join Shaklee bulan Februari sebab nak beli dengan harga ahli tapi ada sesuatu yang menarik saya untuk berkongsi kebaikan Shaklee pada semua. Akan saya kongsi nanti :) Untuk beli produk Shaklee secara terus Klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...