Selasa, 8 Julai 2014

Meal Shakes

Assalamualaikum.. Sahur apa pagi ni? Ni adalah antara produk Shaklee kegemaran keluarga saya.. Meal Shakes. Anak2 saya.. (saya ada 3 org anak) tiap2 pagi saya buatkan air milo. tu jer yang diorg boleh minum. Susah hati saya sebelum ni sebelum semua dah tak nak minum susu. Bila beli susu selalu terbuang camtu jer. Milo juga yang diorg minum. Campur pun tak nak. Sekarang ni saya campur dgn Meal Shakes.. 1 sudu kecil jer. Diorg pun ok jer.. tak de la complain rasa susu ker, nak muntah ke. hrmm.. hari kelmarin, terlambat punya pasal.. saya terletak sikit jer untuk sahur. maybe sebab takde rasa, anak sulung saya tanya " Ibu tak letak Meal Shakes ke??" hehe.. sorrylah.. terletak sikit lah tu.

Bagi yang belum cuba Meal Shakes untuk anak, jom try. Order di sini.

Ohw.. saya belum sambung pasal cerita saya di Taiwan.. secepat yang mungkin yer. ;p

Normala
SID: 1113002
+6010-2251708





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...