Khamis, 6 Ogos 2015

Shaklee YES Healthy Fitness

Salam.. hari ni jom kita sambung tengok lebih details tentang set YES Shaklee. Set 'Healthy Fitness'  . Dalam set ni ada 6 item. Jom tengok satu-satu.


Healthy Fitness Set

Kaya dengan protein. Cinch Shake turut mengandungi Leucine. Biasanya kalau kita berdiet, berat otot akan berkurang. Nanti jadilah yo-yo diet. Bila berhenti diet, berat naik semula. Letih makcik Jemah diet setahun hilang 30kg, 3 bulan dah naik 35kg.. tak terbayang.
Lagi satu dengan Cinch Shake ni, dia bagi kita rasa kenyang. Bila kenyang, makan sikit-sikit jer. kunci diet sebenarnya bukan tak makan, tapi makan sikit-sikit.
Oh ya.. bukan untuk yang nak kurus jer, Cinch ni siapa pun boleh ambil terutamanya kalau nak jaga bentuk badan, kekalkan otot (selalu pergi gym) dan kalau selalu sibuk tak sempat makan.

Cinch ada fiber/serat yang penting untuk usus
Boleh pilih nak Cinch perisa apa. Coklat, Vanilla, Latte. Basically saya suka Latte & coklat. Penyegan sikit minum susu putih ni. 

Cinch Tea Mix:
Ni saya suka, sebab lepas minum rasa fresh sangat. Kalau malam, harus di elakkan minum, nanti kang mata segar pulak :). Cinch Tea Mix ni ada green tea, red tea & White tea.. Teh, selain sebagai anti oksidan yang baik, sangat bagus untuk meningkatkan metabolisma badan.






Pemecah lemak. Lecithin Shaklee diperbuat dari soya. Dengan Lecithin, mengelakkan lemak berlebihan yang kita ambil dari disimpan dalam badan. Dah makan Lecithin tak bermakna kita boleh makan lemak banyak2 yer. Kena ingat diri selalu, kalau nak kurus, 80% pemakanan & 20% senaman.


Lecithin


Punca penyakit dari perut.. iaitu apa yang kita makan. Cuba tengok kekerapan kita membuang najis. Sepatutnya sekurang-kurangnya sekali sehari. Jangan kurang darii tu. Herb-Lax semacam julap asli yang mencuci usus tapi tak menyakitkan. Malam makan, esok pagi boleh buang dengan selesa.



Yang ni sangat penting, sebab bila berdiet, sel badan kita kekurangan zat. Vita-Lea ada 28 jenis vitamin & mineral untuk memastikan tubuh badan kita tidak kehilangan zat yang sepatutnya. Lagipun Vita-Lea ni mengurangkan tabiat mencari jajan.. tak percaya tanya orang sebelah (kalau dia ambil Shaklee lah)
Vita_Lea ni penting untuk semua termasuk yang mengandung atau pun tidak





Tunggu apa lagi? hubungi saya ===> +6010-2251708

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...