Rabu, 4 Februari 2015

Tak cukup tidur??

Assalamualaikum... Lama tak bersiaran. Ke laut..ke darat... Apa-apa pun boleh lah ye. Terima sepenuh hati. Redah & redha. :P

Sempena entry comeback ni saya nak cerita pasal Ostematrix. Ini antara produk awal yang saya ambil. Asal-asal dulu saya ambil Ostematrix sebab risau tulang rapuh. Saya tak minum susu. Lepas tu gusi asyik berdarah. Takut juga kalau-kalau gigi hilang semua. Bukan apa dalam sejarah keluarga, mak dah pakai gigi palsu masa umur pertengahan 20an. Masalah gusi jadi doktor nasihat cabut semua gigi.

Tapi sekarang... Selepas hampir 9 bulan saya ambil Ostematrix bukan soal kalsium je. Sejak saya ambil Ostematrix ni, kalau ada yang mengadu penat atau tak cukup tidur, automatik Ostematrix yang terpacul dari mulut saya. Macam mana pun saya akan advise kawan ambil Ostematrix bersama-sama dengan Vita-Lea & B Complex. 

Nak tau kenapa? Tidur. Selalu kita letih sebab tak cukup tidur. Kadang tidur lama tapi tetap penat. Maknanya tidur kita tak berkualiti. Jumlah tidur yang disarankan 6 ke 8 jam untuk orang dewasa. Tapi ada orang bila bangun pagi tetap segar walaupun tidur cuma 2 ke 3 jam sehari.

Tapi kenapa Ostematrix?? Ostematrix meransang tidur yang lena. Bila tidur kita lena badan confirm akan rasa segar pagi esoknya. Rasa tak sakit-sakit badan bila bangun pagi? Ambil Ostematrix.. Insyaallah tak rasa macam tu. 



Saya tak pernah tinggal Ostematrix sejak hari pertama ambil. Malah waktu saya out station pun mesti bawa Ostematrix. Penting sangat.

Jadi kalau rasa macam selalu penat tu... Ambillah Ostematrix ye. Pasti tak menyesal.

Bulan ni promosi Ostematrix.. Saya dah bayangkan nak buat stok untuk mak sekali. Mak pun dah tak boleh tinggal Ostematrix ni ;-)

Normala
+6010-2251708 
Pengedar Shaklee Melaka

1 ulasan:

  1. Ҭhank yoս for some otherr fantasic post. Ƭhe ƿlace els may just
    anyƄody get that type of inmfo іn ѕuch a perfect way of writing?
    I haνe a presentation subsequent week, ɑnd Ӏ am on thhe look for
    suсh infoгmation.

    Ϻƴ blog :: dfsdf erwer

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...