Isnin, 13 Oktober 2014

Set Kecantikan Enfuselle - Kulit Berminyak

Assalamualaikum..

Bab-bab jaga muka ni memang dah jadi darah daging kat orang perempuan kan.. Makan la.. masker la, scrub la. Ada satu yang saya tak pernah tinggal sejak zaman belajar lagi. Pelembab aka moisturizer. Saya dah mula pakai moisturizer masa umur 19 tahun. Masa tu hari-hari pergi kelas jalan kaki, duk kat pulau yang panas tu. Tau2 jer lah. Bila dah mula kerja pulak, kerja dalam aircond, lagi la rasa keperluannya.

Tengok lotion dia.. lembut & ringan jer. Memang best

Baru ni moisturizer yang lama tu dah habis. Jadi saya beli Enfuselle. Kulit muka ni memang jenis yang berminyak. Biasanya saya pakai pagi & mesti nak cuci muka dengan pencuci muka waktu tengah hari. Kalau tak, rasa melekit nak-nak lagi bila berpeluh. Tapi dengan Enfuselle Balancing Moisturizer ni saya cuci dengan air jer. Kulit memang terasa lembut, tak berminyak. 


Bila sapu kat muka, rasa macam letak air & cepat serapya. Walaupun lepas dah cuci muka dengan air, masih rasa lembut & mula la suka nak usap jer.. opps jangan pegang muka selalu, nanti segala kuman bakteria lekat kat muka.. 



Pencuci muka
Penyegar - guna selepas cuci muka
Pelembab - guna pagi & malam


Krim mata - Guna pagi & malam
Berbaloi ke tak? PM saya.. compare harga dengan produk yang ada kat market. Nilai sendiri. Bayangkan pulak kalau dapat beli harga ahli.

Selain pada tu, kena amalkan ESP, barula kulit mulus, gebus…....

Senang nak order.. Whatsapp no bawah.. message pun boleh

Normala
+6010-2251708

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...