Khamis, 22 Oktober 2015

Pencuci Muka Enfuselle

Saya bagi 10 bintang!
8 bulan.. Baru habis semalam. Dengan rasminya. Lama betul tahan pencuci muka Enfuselle ni.

Masa mula-mula beli dulu semua orang cakap pencuci muka Enfuselle ni boleh tahan 6 bulan. Saya macam.. Iya ke boleh tahan lama tu. Biasa saya guna pencuci muka 2 bulan je. Kalau guna gel pun tak lama tu.

Jadi bila beli tu, saya nak pastikan. Sanggup simpan kotak elok-elok sampai sekarang. Letak dalam kabinet sekali dengan barang-barang Shaklee yang lain. Betul.. Dah takde ragu-ragu lagi. 8 bulan tu kot. 

Hari ni dengan rasminya saya buka NutriWhite pula. Mesti ada yang tanya kenapa tukar-tukar? Boleh ke. Kalau kulit jenis tak sensitif sangat, ok je. Lagipun nak kongsi rasa kena cuba dulu.

Dah cuba pagi tadi.. Silap banyak sebab tukar. NutriWhite lagi best! Yang ni pun boleh tahan lama. Ada yang pakai sampai setahun..

Siapa rasa nak jimat.. Tukar lah sekarang.  RM96.25 untuk 8 bulan. Kalau bukan jimat, tak tau nak kata apalah tu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...