Khamis, 8 Oktober 2015

Gayat

Salam.. terbaca cerita tentang jambatan gantung kaca di China yang retak hari ni. hushh.. ngerinya.
Mujurlah tak ada yang jatuh, kalau tidak tak tau la mana nak letak muka. Baru jer buka tu. Tapi khabarnya, jambatan tu ada 3 lapisan (ke 5?). yang retak tu satu lapisan je. Apa-apa jerlah kan..

Sebenarnya, dari mula baca tentang jambatan tu, saya dah ngeri. Saya gayat. Takut tinggi & takut air juga. Kalau naik tempat tinggi, masuk tingkat 3 cukuplah, dah lembik lutut kalau tengok bawah. Gayat. Kalau masuk dalam air pun takut. Kalaula ada suplemen yang boleh hilangkan gayat & penakut ni, confirm beli.

Mujurlah anak-anak tak mengikut.. semua dah boleh berenang. yang bongsu siap nak ajar ibu dia berenang... la hai anak.


Itulah yang sebenarnya.. takut jatuh

3 ulasan:

  1. jambatan gantung di China retak? alahai baru je berangan nak naik jambatan gantung tu..JM ni gayat gak tapi still boleh lagi kalau berdiri tempat tinggi...gayat sikit2..leh kira gayat tak heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau tak tengok terus ke bawah boleh lagi..

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...