Khamis, 8 Januari 2015

Testimoni Alfalfa Complex

Assalamualaikum... Ini saya nak share berkenaan testimoni Alfalfa Complex dati Bengkel Nutrisi di Shaklee yang saya attend 3 minggu lepas.

Kami ada sharing sikit sebelum start bengkel. Terkejut.. Umur adik ni baru awal 20an. Katanya sebelum ni 2 bulan dia tak boleh jalan sebab gout. Dia ada masalah asid uric berlebihan dalam badan. 

Dalam keadaan macam tu, dia cuba ambil Shaklee Alfalfa Complex & dia tak ambil masa yang lama untuk kembali pulih macam biasa. 

Antara manfaat Alfalfa Complex


Dan seorang lagi share pasal penyusuan susu ibu. Biasa kita ada turun naik output susu ni.. Tapi ibu seorang ni, ketiga-tiga anak-anak, susu memang payah nak keluar. Ingat lagi ayat dia hari tu.. Sampai tegang-tegang urat tengkuk perah dapat 2 aun je. Tapi semangat dia tinggi, untuk anak ke-3 dia mula ambil set penyusuan Shaklee yang ada Alfalfa Complex sebagai milk booster & ESP untuk memekatkan susu. Alhamdulillah untuk anak ke-3 beliau dapat menyusu sendiri.

Alhamdulillah seronok dengar.. Ini lah antara kenapa ramai shaklee distributor ni beriyer-iyer nak promote Produk Shaklee. Bukan semata-mata nak kejar untung tapi nak share. Ramai kat luar mungkin ada masalah yang serupa. Penyelesaiannya pun mungkin sama. Kita berusaha, Allah menentukan.

Jom join promosi bulan ni.
Alfalfa Complex
Vivix
Vita-Lea For Children

Normala
Pengedar Shaklee Melaka


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...