Ahad, 4 Januari 2015

3 sebab anda kena ambil Vivix

Assalamualaikum..

Promosi Vivix lagi bulan ni. Sempena promosi ni haruslah highlight key point tentang Vivix. Mesti tahu kenapa nak kena ambil Vivix tiap-tiap hari kan?

1) Bahan Dalam Vivix
~Polyganum Cuspidatum (knotweed Jepun) - selain sumber resveratol orang Jepun telah menggunakan akarnya sebagai syampu untuk menghitamkan uban pada masa dahulu. Malah rambut yang tumbuh pun kembali hitam
~Anggur muscadine - anggur bersaiz besar dari anggur biasa & mempunyai lebih 1 kromosom dari anggur biasa yang  berupaya untuk membantu memulihkan sel dari dalam
~Elderberry - mengandungi flavonoids & vitamin serta antioksidan bagi menguatkan sistem imun & bersifat anti radang. Baik untuk penyakit berkaitan jantung & pernafasan.
~Purple carrot / lobak ungu - sumber carotenoids (vitamin A) & anthocyanins sejenis antioksidan yang penting untuk membantu mengurangkan masalah diabetes.

2) Bagaimana Vivix membantu sebagai anti penuaan
~memperlahan penuaan di peringkat sel:
Melindungi & memperbaiki sel DNA
- sel yang diserang oleh radikal bebaa akhirnya akan rosak. Sel- sel ni yang akhirnya sama ada mati / menjadi kanser. Sebab tu kita selalu dengar, yang semua orang ada sel kanser, pointnya sama ada sel kanser tu aktif atau tidak... Itu saja. Jadi Vivix kiranya peranan dia untuk membantu memulihkan DNA yang rosak & mengelakkan ia menjadi sel kanser.
~ memberi kesan positif pada pengawalan genetik dengan memberi signal pada sel untuk pulih sendiri
~ Menggalakkan penghasilan tenaga di dalam sel (mitokondria). 
~ melambatkan penghasilan AGE protien

AGE protien terhasil bila gula bergabung dengan protien. Jadi berhati-hati dengan pengambilan gula yang berlebihan bukan hanya kerana diabetes tapi juga penuaan yang disebabkan penimbunan AGE protien. 

Selain pencemaran, pemakanan penuaan sel-sel badan sesuatu yang sukar dielak


Penuaan kat sini bukan hanya penuaan dari segi muka nampak lagi tua, tapi sistem tubuh tua. Yang kita nak elak tu penyakit yang datang dari dalam. Bila sel badan sihat, organ ikut sihat & kita nampak lebih muda. Tak nak?

3) Siapa perlukan Vivix?
~ pesakit diabetes
~ nak kembalikan kecantikan & awet muda
~ masalah jantung
~ masalah imun
~ masalah sendi
~ SLE / auto immune
~ pesakit kanser
~ radang usus
~ gout

Jadi jangan lupakan Vivix :)

Normala
Pengedar Shaklee Melaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...