Selasa, 23 Disember 2014

2 Keistimewaan Shaklee CoQHealth™ Plus

Assalamualaikum.. Hari ni sejuk betul. hujan sepanjang hari. Sama-sama kita berdoa untuk saudara kita di Pantai Timur, Perlis & Perak. Semoga Allah memudahkan urusan kita semua.

Hari saya nak sambung entry semalam berkenaan CoQ10.. boleh baca di sini. Jom tengok apa yang istimewanya Shaklee CoQHealth Plus ini & kenapa anda kena pilih Shaklee CoQHealth Plus berbanding jenama lain.

1) Sumber CoQ10 dalam Shaklee CoQHealth Plus


Kandungan CoQ10 dalam Shaklee CoQHealth Plus  diekstrak daripada bahan semulajadi, iaitu yis. Nak kita masukkan tembakau dalam badan kita? Taukan tembakau tu guna untuk apa?

2) Manfaat lain dalam Shaklee CoQHealth Plus






Selain CoQ10, Shaklee CoQHealth Plus oun dilengkapi dengan ekstrak Teh hijau & Vitamin E yang memang kita tahu bagus untuk jantung. Habis tu kalau ambil CoQ10 tak payah ambil vitamin E ke?? Boleh ambik juga sebab kandungan dalam Shaklee CoQHealth Plus ni sikit je pun sedangkan jumlah Vitamin E yang disarankan adalah 400IU sehari.

Tak lupa juga gabungan Vita-E Complex + CoQHealth Plus + Zink untuk kesuburan lelaki terutamanya yang dalam perancangan untuk mendapatkan zuriat.

Normala
Pengedar Shaklee Melaka, Ayer Keroh, Rembia, Alor Gajah & Seluruh Malaysia



*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Sila dapatkan nasihat doktor



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...