Sabtu, 25 Oktober 2014

CoQ Health Plus

Fakta: 6 daripada 10 wanita Malaysia menghidap penyakit jantung!

Menakutkan.. Tapi itulah realitinya. Tengok sekeliling kita dahlah.. Kalau dalam family kita ada 10 orang kebarangkalian kita untuk ada sakit jantung lebih dari 50%. Ngeri. Malahan biasa dah kita dengar yang penyakit jantung kekal sebagai salah satu punca utama kematian di dunia.

Dah ada penyakit.. mestilah ada penawarnya. Kan Allah dah janji, setiap penyakit ada ubatnya. Terpulang pada kita nak cari atau tidak. Sebelum kena memang la kita kena fokus pada cara-cara nak lindungi jantung, kekalkan kesihatan jantung. Diet, senaman & pengurusan stress antara yang terbaik.
Kepentingan CoQ10

Coenzyme Q10 (CoQ10) adalah sejenis nutrien seperti vitamin yang larut lemak & wujud secara natural di dalam organ manusia. Organ yang memerlukan tenaga tinggi seperti jantung, buah pinggang & hati mengandungi kadar CoQ10 yang tinggi. Bila umur semakin meningkat, jumlah CoQ10 semakin berkurangan. 


Manfaat utama CoQ10 adalah untuk jantung


CoQ Health Plus

Apa baiknya CoQ Health Plus ni?? Yang pasti tenaga untuk jantung & untuk kesihatan arteri dengan memastikan arteri kita tiada kolestrol tidak baik. Bila arteri sihat, perjalanan darah pun lagi lancar & kandungan CoQ10 dalam darah stabil.Banyak kebaikannya bila perjalanan darah lancar, disamping rasa lebih bertenaga & kurang letih, darah akan sampai ke seluruh organ / sistem. Darah kan mengangkut oksigen, jadi secara automatik bila jantung sihat, seluruh tubuh ikut sihat.

macam biasa.. produk Shaklee semuanya halal & di sahkan oleh ISA


Setiap kapsul dari minyak soya CoQ Health Plus mengandungi 28mg CoQ10 plus, vitamin E & ekstrak teh hijau. CoQ Health Plus mudah di serap. Tengok kandungan CoQ Health Plus ni bukan saja baik untuk jantung & nak cantik-cantik pun boleh.

Normala
+6010-2251708

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...