Rabu, 6 Ogos 2014

Cantik Dengan GLA

http://www.theruslans.blogspot.com
 Ha menarik tertarik entry kali ni.. Diam tak diam dah sebulan tak post apa2. Tulah.. susah betul nak konsisten dengan blog ni. Cerita Taiwan ari tu pun tak habis lagi kan? Nanti saya sambung… (janji lagi J) Ni dah nak plan trip yang lain pulak haha.. yang ni lebih menarik InsyaAllah.
Balik pada tajuk la :P.. bulan ni Shaklee buat promosi GLA Complex. Beli 6 percuma 1. Kalau yang tak tau tu, tiap2 bulan memang Shaklee akan buat promosi camni. Setiap bulan produk yang berbeza. Masa ni kalau beli banyak memang untung la. Boleh la share ramai2. Sama2 rasa kebaikan Shaklee.
GLA sebenarnya singkatan daripada Gamma Linolenic Acid. EPO (Evening Primrose Oil) juga mengandungi GLA. Biasa dengarkan EPO? EPO biasanya sinonim dengan wanita. So kenapa pulak GLA? Bukan EPO. Sebabnya EPO diekstrak dari bunga Evening Primrose tetapi GLA Complex diekstrak dari Bunga Borage. Kandungan GLA dalam bunga Borage 2x ganda dari EPO dan 3X kadar serapan lebih baik dari EPO. Senang citer, lebih banyakla GLA dapat diserap oleh tubuh kan? Tak membazir.
GLA Complex
Selain GLA, GLA Complex Shaklee pun ada LA (linolenic Acid) dari minyak bunga matahari & Vitamin E.
GLA Complex sangat membantu bagi wanita yang mempunyai masalah ketidakstabilan hormon seperti jerawat, haid tidak teratur, sindrom menopause. Yang nak menambah atau memperolehi zuriat, berita bak juga untuk anda. GLA membantu alat sulit wanita menghasilkan cecair serviks yang lebih baik untuk persenyawaan (biasanya akan keluar pada waktu subur wanita).
Bukan tu jer.. GLA Complex pun ada minyak bunga matahari & sumber Vitamin E asli untuk kebaikan jantung, kulit, masalah ekzema & rambut yang cantik. Nak kulit lembab, glowing, kekalkan tubuh langsing ha kena ambil GLA Complex.
GLA Complex bukan untuk wanita jer yer.Orang lelaki pun boleh ambil juga.

Normala
1113002
+6010-2251708

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...