Sabtu, 5 Julai 2014

Taiwan 2014 Day 1 - Part 1

Seminggu sebelum puasa saya ke Taiwan. Sebenarnya trip ni adalah atas urusan kerja. Tahun lepas saya pergi berdua dengan kawan kerja saya selepas raya. Masa tu kitorg bertembung dengan ribut tropika. Akibatnya rakan sekerja saya dari Filipina terpaksa batalkan penerbangan dia.

So tahun ni kami plan audit ni sebelum masuk July. Nak pulak puasa so that's it. Tahun ni saya pergi bertiga. Tu pun kawan sy yg berwarganegara Filipina nyaris tak dapat pergi. Visa dia approved hari Jumaat pukul 4.30 & kitorg nak fly Sabtu. Huhu.

Flight pagi pukul 9pagi dengan MH366. Pick up pulak huru- hara coz driver tu tak tau ada additional sorang lagi. Beratur panjangla kitorg kat KLIA nak check in.

Alhamdulillah, kitorg sampai juga ke Taoyuan International Airport. Lepas jer imigresen, benda pertama yang kitorg buat cari phone card. Agak lancar coz my friend dah survey siap. Memandangkan kitorang akan berada di Taiwan untuk 8 hari so beli unlimited internet sim card. 500 taiwan Dollar untuk 10 hari. Lebih kurang RM55. Kira okla. Speed memang cantik. Ber FB & whatsapp jerlah. Hehe. Nak telefon  tak terdaya. Mahal. Yang ni nanti balik boleh claim 😆.

Ok takat tu jer. Nanti saya sambung part 2 untuk hari pertama kami di Taiwan tahun ni. Bye!!

Opss bulan ni promo Shaklee Vivix. Nak order boleh pm saya.

Normala
016-6631708

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...